FANDOM

We Francji zostały już opublikowane wszystkie płyty z odcinkami LoliRock .

W Polsce jeszcze ich nie wydano.

Płyta I

Płyta 1

Nazwa Płyty

"Le destin d'une Princesse" - "Losy księżniczek"

Wygląd

Na środku widzimy napis loliRock, a pod nim tytuł płyty. Nad logiem jest rysunek księżniczek w magicznych Imagach, a pod napisem w strojach koncertowych Music Revolution. Obok księżniczek w żółtym serduszku jest napisane "Saison 1, Vol. 1" - "Sezon 1, część 1". Na serduszku opiera się Amaru. Tło płyty ma kolor fioletowy.

Odcinki

1-8

Teledyski

Music Revolution, BFF

Płyta II

Płyta 2

Nazwa Płyty

"Les pouvoirs de l'amitie" - "Moc Przyjaźni"

Wygląd

Na górze płyty widnieje logo serialu, a pod nim tytuł płyty. Pod napisami zostało narysowany obrazek z księżniczkami w Magicznych Imagach przybijającymi sobie nawzajem "piątkę". Po dziewczynami widnieje żółte serce z napisem "Saison 1, Vol.2" - "Sezon 1, część 2". O serduszko opiera się Amaru. Tło płyty ma kolor niebieski.

Odcinki

9-17

Teledyski

We Are Magic, Celebrate

Płyta III

Płyta 3

Nazwa Płyty

"La magie de la musique" - "Magia muzyki"

Wygląd

Na górze płyty widnieje logo serialu i nazwa płyty. Pod napisami pojawiło się zdjęcie księżniczek w swoich Magicznych Imagach. Każda dziewczyna jest narysowana do pasa i wyraźnie widać ich długie włosy. Obok księżniczek jest serduszko z Amaru z napisem "Saison 1, Vol. 3" - "Sezon 1, część 3". Tło płyty ma kolor żółty.

Odcinki

18-26

Teledyski

Higher

Box

Płyta Box

We Francji został udostępniony również box, czyli zestaw wszystkich trzech płyt.