FANDOM

To się zaczęło jeszcze kiedy mieszkaliśmy w pałacu. Pojawił się Gramorr i mnie porwał. [...] Gramorr zamknął nas w lochach. Przetrzymuje tam rodziców jako zakładników, a mnie zmusił do współpracy. Wybacz mi.

—Jodan do Auriany, Pustynna gorączka

Jodan to książę Volty oraz starszy brat Auriany. Był przetrzymywany wraz z rodziną przez Gramorra, jednak po jego klęsce jest już wolny.

Osobowość

Jodan nade wszystko kocha rodzinę i może dla niej zrobić wszystko. Zawarł umowę Gramorrem, by jego rodzina była wolna, jednak mężczyzna go oszukał.

Wygląd

Normalnie

Jodan ma różowe włosy zgolone z jednej strony głowy. Podobnie jak niektóre z jej sióstr, ma zielone oczy. Będąc w Ephedii ma na sobie typowe voltańskie ubranie: szatę w ciepłych kolorach pomarńczy, żółci oraz gdzieniegdzie bieli. Na środku ma materiał, na którym jest symbol Volty.

DJ Ezra

Jodan

Gdy był znany jako DJ Ezra, Jodan ubierał się w niebieską koszulkę z zielonymi wzorami oraz granatowe spodnie. Na szyi miał błękitną apaszkę pod którą chował swój wisiorek z Volty. Nosił też okulary z żółtym szkłem a na głowie miał czarny beret.

Magia

Jodan's magic
Podobnie jak inni voltanie, Jodan jest bardzo dobry w obronie. Jak jego siostra i prawdopodobnie inni rodacy, jego magia ma kolor żółty, a jego symbolem jest półksiężyc.

Magiczny przedmiot

Najprawdopodobniej wisiorek z symbolem Volty jest magiczny i dzięki niemu Jodan może się przemienić.

Ciekawostki

  • Pomógł Aurianie uciec z Volty podczas ataku Gramorra.
  • Najprawdopodobniej jest najstarszy z rodzeństwa i jest następcą tronu Volty.

Przypisy