FANDOM

Edycja new
Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: Peseusz
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu. Z góry dziękuję.

Oczywiście można edytować błędy interpunkcyjne i ortograficzne, jeśli takie występują.

Drugi sezon serialu LoliRock światową premierę będzie miał w styczniu 2017 roku we Francji. W skład drugiego sezonu wchodzi 26 odcinków.

 Bohaterowie

Główni bohaterowie

Odcinki

Nr. FR
Nr. PL
Tytuł
Francuski tytuł
Data
Kod
1 1 Magiczny Koncert

Une tournée magique 16.01.2017 201
Za niedługo odbędzie się Mega Koncert, transmitowany na całym świecie, jednak LoliRock bez managera nie mają szans w nim wystąpić i spełnić swoich marzeń. Z pomocą przychodzi Lara, przyjaciółka cioci Ellen, dawna agentka gwiazd. Tymczasem Mephisto i Praxina testują możliwości kamienia wyroczni, który aktualnie jest w ich posiadaniu. Czy przeszkodzą księżniczkom w najmniej odpowiednim momencie?
2 2 Wspólny wróg

La bonne action 17.01.2017 202
Dziewczyny są zajęte próbami do wieczornego koncertu. Tymczasem Mephisto i Praxina wymyślają niecny plan zdobycia Kamienia Wyroczni. Postanawiają pomóc komuś w potrzebie, jednak nie jest tak łatwo znaleźć osobę potrzebującą pomocy. Tworzą więc potwora, aby sprowokować sytuację. Sprawa się komplikuje, gdy potwór wymyka się spod kontroli. Czy Mephisto przekona księżniczki do współpracy? Czy uratuje siostrę?
3 3 Szczenięca miłość

Mordu d'amour 18.02.2017 203
Amaru wraz z nową poznaną suczką świetnie się bawią w ogrodzie. Niestety po pewnym czasie zwierzaki znikają, a księżniczki robią wszystko, aby odnaleźć zguby. Jednak czy nadal będą takie chętne, jak dowiedzą się, że pies, jest własnością kuzynki Missy? Czy za porwaniem stoją Mephisto i Praxia, czy Śnieżynka i Amaru odwiedzają jego ulubione miejsca w Słonecznej Zatoce?
4 4 Super słodki kociak

Un chat trop chou? 19.01.2017 204
LoliRock ratują małego kotka przed utopieniem w stawie. Na jego obroży nie znajdują żadnych danych kontaktowych do właściciela, dlatego postanawiają się nim zaopiekować. Jednak, tylko Amaru jest przeciwny przygarnięciu zwierzęcia do domu cioci Ellen. Czy kieruję się tylko zazdrością, czy faktycznie kot może przysporzyć kłopoty księżniczką?
4 4 Wredna Ruda

Wicked Red 20.01.2017 205
Auriana zostaje wybrana na nową modelkę linii ekskluzywnych, różanych szamponów do rudych włosów. Dziewczyna po pierwszych sesjach zdjęciowych staje się samolubna i nie liczy się z uczuciami innych. Czy za nagłą zmianą zachowania nastolatki stoją Mephisto i Praxina?
5 5 Wiadomość z daleka

Blurred Vision 23.01.2017 206
Ciocia Ellen wraz z Iris świętują rocznicę adoptowania nastolatki. Kobieta postanawia wręczyć dziewczynie szkatułkę, która była przy jej kołysce. Okazuje się, że jest to wiadomość od jej matki, która radzi jej nie walczyć o wolność Ephedii, tylko być bezpieczną na Ziemi. Czy Iris posłucha królowej Ephedii, tłumiąc głos swojego serca?

Galeria