FANDOM

LoliRock 54

Shanila to szczególnie silny etap magicznego rozwoju, osiągany poprzez rytuał przejścia, polegający na wypadaniu włosów. Wszystkie księżniczki muszą go przejść. W każdym z królestw księżniczki inaczej obchodzą ten czas. Na Volcie zdobi się włosy kolorowym łańcuchem z dzwoneczkami, natomiast na Xeris zakłada się rodzinne pamiątki.

Nazwa Shanila jest również używana w odniesieniu do przemiany Iris, kiedy ukończyła ten etap magicznego rozwoju, podczas próby uratowania Auriany i Nathaniela w odcinku "Shanila ".

Shanile księżniczek

Shanila Auriany

Shanila Auriany

Podczas swojej Shanili Auriana ozdobiła swoje spięte włosy sznurkiem z fioletowymi i pomarańczowymi dzwonkami oraz purpurowymi kokardkami, przez co, jak sama powiedziała, jej głowa była bardzo ciężka. Świętowała Shanilę z innymi dziewczynami, zapewne przyjaciółkami. W ten ukres ubierała się w czerwoną sukienkę z żółtymi elementami.

Shanila Talii

Shanila Talii

Talia swoje krótkie, niebieskie włosy zaczesywała do góry, a na głowę wkładała drogocenne, rodzinne pamiątki, zapewne dziedziczne. Była ubrana w niebieską szatę z zasłaoną opadającą na ramiona oraz kołnierzem i białym futrem na szyi. Nie wiadomo jak świętowała swoją Shanilę, jednak najprawdopodobniej w pałacu zostało wydane przyjęcie za cześć tego okresu.  

Shanila Iris

Krótkie, blond włosy, Iris chowała przed światem pod wielkim, przeciwsłonecznym kapeluszu, aby nikt nie zauważył nagłej zmiany fryzury nastolatki.

Przemiana Iris

Shanila

Końcowa Shanila Iris

Końcowa Shanila Iris

Włosy księżniczki po przemianie zyskują jasny odcień różu, a dookoła splecionych ze sobą kosmyków, można zaważyć trzy, coraz mniejsze kręgi, z magicznych kryształów. Na głowie pojawia jej się korona z wielkim sercem, a z uszu połyskują kolczyki w tym samym kształcie. Ma na sobie biało-różową sukienkę, postrzępioną na końcach. Posiada również długie, biało-różowe kozaki, sięgające za kolano. Tuż po przemianie otaczała ją fioletowa poświata.

Projekty

Iris w czasie walki znów staje się Shanilą, lecz tylko w pewnym stopniu. Księżniczka pozostaje w swoim Magicznym Image'u, jednak otacza ją jasno różowa poświata, a serce widoczne na sukience zaczyna świecić. Jej czy zmieniły kolor na jasny róż, a opaska zamieniła się na koronę z sercem, unoszącą się tuż nad jej włosami.

Szczenięca miłość

Iris nie może odnaleźć osoby w potrzebie, dlatego postanawia użyć potężnego zaklęcia. Jej opaska z kokardą zamienia się na lewitującą nad jej włosami koronę z sercem, oczy stają się jasnoróżowe oraz otacza ją jasnoróżowa poświata.

Galeria

Shanila 2 (3)
Aby zobaczyć galerię, kliknij tutaj .
Którą przemiana Shanili Iris bardziej przypadła Ci do gustu?
 
48
 
3
 
2

Ankieta stworzona dnia gru 23, 2016, o godzinie 18:09.
Oddanych głosów: 53